Om uw bestelling te kunnen verwerken, hebben wij een aantal gegevens van u nodig. Deze gegevens gebruiken wij enkel voor het versturen van uw bestelling.
U kiest de verzendwijze, wij bieden de volgende mogelijkheden aan:
Meer informatie over verzenden en verzendkosten vindt u op de pagina Verzenden en Afhalen.
Selecteer een betaalwijze:
Meer informatie over betalen vindt u op de pagina Betaalmethodes.
Controleer of uw bestelling correct is.
Direct na het bestellen wordt u doorgestuurd naar het portaal van onze betaal provider. Deze partij zorgt ervoor dat u uw betaling veilig en gemakkelijk aan ons kunt voldoen. Als u de aangegeven stappen volgt dan wordt de betaling en daarmee de bestelling goed afgerond.
Op het door u opgegeven e-mailadres ontvangt u vervolgens een bevestiging van uw bestelling.
Zodra uw bestelling wordt verzonden, krijgt u van ons een e-mail met een traceernummer. Zo bent u op de hoogte van de actuele status en u kunt uw bestelling volgen.
U kunt hier meer over lezen op de pagina Verzenden en Afhalen.
Wanneer u een bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij streven er vervolgens naar om, samen met u, tot een passende oplossing te komen. Voor het annuleren of wijzigen van een order voordat deze verzonden is, zijn uiteraard geen kosten verbonden. Weet u niet zeker of uw bestelling al onderweg is? Bel of e-mail zo spoedig mogelijk!
Als uw bestelling al onderweg is, dan kunt u de bestelling ‘actief weigeren’. Dit houdt in dat u aan de postbode/bezorger aangeeft dat u deze bestelling niet meer wilt ontvangen, de bestelling wordt dan door de postbode naar ons teruggestuurd. Als u de bestelling in eerste instantie accepteert en vervolgens toch retour wilt sturen, dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
Meer informatie hierover vindt u op de pagina Ruilen en retourneren