Bent u niet helemaal tevreden over één of meerdere artikelen? Voor bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kunt u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld. Tevens raden wij aan om direct na ontvangst van uw bestelling uw bestelde artikel(en) te controleren of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Is dit niet het geval, dan verzoek wij u vriendelijk z.s.m. contact met ons op te nemen.
Wanneer u een artikel wilt ruilen of retourneren dan geeft u deze af bij een PostNL-servicepunt of u verstuurt het met andere vervoerder. U betaalt zelf de verzendkosten voor het ruilen of retourneren van artikelen.
Voor het ruilen of retourneren van een artikel neemt u de volgende stappen: Neem binnen 14 dagen telefonisch of per e-mail of contact met ons op over het artikel die u wilt ruilen of retourneren. U krijgt dan per e-mail of telefonisch instructies hoe het artikel het beste teruggestuurd kan worden. De terugbetaling of verrekening van het vervangende artikel wordt dan ook bevestigd. Zodra wij uw artikel retour hebben ontvangen krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. De terugbetaling of verrekening van de door u geretourneerde of geruilde artikelen worden in de regel binnen 5 werkdagen of anders uiterlijk binnen de wettelijk bepaalde termijn van 30 dagen uitgevoerd, mits de artikelen onbeschadigd en in originele verpakking retour ontvangen zijn. De volgende richtlijnen zijn van toepassing voor het ruilen of retourneren
Binnen de zichttermijn van 14 dagen kan het artikel geruild of geretourneerd worden. Ruilen en retourneren kan alleen als het artikel, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat is en in de fabrieksverpakking zit. Bestellingen terugsturen via de postbode of bezorger is niet mogelijk. Voor meer informatie kunt u onze Algemene voorwaarden raadplegen.